Saturday 9 December 2017

Forex trading sannolikheter of förening


Forex Compound Interest Effects Uppdaterad: 22 april, 2016 kl. 03:22 Sammansatt intresse kan verkligen fungera för dig när du handlar forex och kan hjälpa dig att göra en bra handel till en bra handel om den kan hållas över tiden. Omvänt kan det kosta dig massor av pengar om du tar över natten positioner där du betalar bort sammansatt ränta. En viktig sak att komma ihåg om sammansatt ränta är att dess positiva eller negativa effekter förstärks väsentligt när du handlar valutapar som innebär en väsentlig räntedifferens mellan komponentvalutorna. Dessutom har sammansatt intresse en särskilt kraftfull effekt på den bärhandelsstrategi som ofta används av hedgefonder och andra valutaspekulanter. Läs mer om bärahandeln här. Använda rörelser för att tjäna sammansatt intresse Vissa valutapar har en betydande räntedifferens, och över en längre period på ett år eller mer kan denna skillnad ge en anständig avkastning till en bärhandlare i sig. Trots det är det oftast möjligt för en bärare att utföra månatliga eller dagliga valutatransaktioner vid konkurrensutsatta spridningsmöjligheter möjligheten att förena sina räntor ytterligare, samt att uppnå den enkla räntedifferensen. Läs mer om Forex rollover överväganden. Hur sammanslagning påverkar avkastning Frekvensen av övergångsperioden, antingen dagligen, månadsvis eller vid en annan frekvens, avgör hur mycket av en sammansättningseffekt de kan förvänta sig. I allmänhet desto oftare du förknippade ditt intresse med konkurrenskraftiga övergångsspridningar med en bärhandel, desto större är en avkastning som du kommer att se när du stänger ut din bärhandel. Detta förutsätter att räntedifferensen förblir konstant under sammansättningsperioden. Observera att en inskränkning av räntedifferensen för valutaparet kan negativt påverka din bärahandel, medan en utvidgning av räntedifferensen kan gynna din övergripande avkastning för bärahandeln om sådana skift uppstår mellan sammanslagningsperioderna. Sammansatt intresseexempel Följande exempel visar effekten av att sammansatta intresset med olika frekvenser över samma övergripande valutahandelsperiod. Om exempelvis en bärande handlare överväger att handla ett valutapar med en årlig räntedifferens på 4,4, som AUDJPY, kanske detta kan resultera i en sammansatt årlig avkastning på 4 4898 om räntan försvinner månadsvis eller en årlig avkastning på 4 4980 om intresse samlas dagligen. Nedanstående tabell visar hur det sammanslagna saldot växer månatligt för dagliga, månatliga och årliga sammansättningsalternativ för en 1 000 000 position vid en årlig räntedifferens på 4,4. Räntedifferensen förblir konstant under hela sammansättningsperioden, även om detta kan förändras i praktiken. Månatliga compounded Balans Månad Daglig månads Årligen en 1.003.673 1.003.667 1.000.000 två 1.007.360 1.007.347 1.000.000 tre 1.011.060 1.011.040 1.000.000 fyra 1.014.774 1.014.748 1.000.000 5 1.018.501 1.018.468 1.000.000 6 1.022.242 1.022.203 1.000.000 7 1.025.997 1.025.951 1.000.000 8 1.029.766 1.029.713 1.000.000 9 1.033.548 1.033.488 1.000.000 10 1.037.345 1.037.278 1.000.000 11 1.041.155 1.041.081 1.000.000 12 1.044.980 1.044.898 1.044.000 A Återgång 44.980 44.898 44.000 Som tabellen visar skulle den årliga avkastningen av dagligvaruhandeln med A44.980 användas, med användning av månadsblandning skulle vara A44.898, medan användning av enkel årlig sammansättning skulle vara A44.000. Denna avkastningsberäkning förutsätter ingen förändring i räntedifferensen, även om en ökning av räntedifferensen skulle öka avkastningen på efterföljande månader som positionen hålls. Riskredovisning: Valutakurshandel på marginal har en hög risknivå och kan inte vara lämplig för alla investerare. Det finns möjlighet att du kan förlora mer än din första insättning. Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig såväl som för dig. Probabilitetshandel: Det bästa av båda världarna Beslutet att ta kontroll över din ekonomiska framtid genom att handla marknaderna är spännande och befriande. Men det finns många beslut kvar att göra, inklusive marknadstillval och önskad innehavstid. Det enskilt viktigaste beslutet kan vara handelsstil: Hur näringsidkaren kommer att välja och driva affärer. De två vanligaste metoderna är diskretionära och mekaniska eller systemgenererade. Många handlare kämpar med diskretionär handel på grund av sin inneboende flexibilitet och subjektivitet, vilket ger för mycket utrymme för känslomässiga beslut. Omvänt kämpar andra med att använda rent mekaniska, automatiserade system på grund av deras styvhet och komplexitet. Det finns ett tredje alternativ som ofta förbises: Sannolikhetsbaserad handel. Med den omfattande antagandet av kalkylbladstillämpningar som Excel och spridningen av tillförlitliga intradagdata kan handlare undvika många fallgropar av diskretionära och systematiska metoder, samtidigt som de åtnjuter fördelarna med varandra. Här undersöker wersquoll fördelarna och nackdelarna med dessa två tillvägagångssätt och visar varför ett hybrid-tillvägagångssätt baserat på sannolikhetsbaserat utförande kan vara den optimala metoden för många detaljhandlare. Den diskretionära näringsidkaren Den diskretionära näringsidkaren kan fatta beslut baserade på grundläggande, tekniska eller en kombination av båda. Han kan göra handelsbeslut baserade på tolkning av prisdiagram med indikatorer och prismönster men har inte svåra och snabba regler baserade på prisåtgärder. Detta tillvägagångssätt är tilltalande eftersom det ger en känsla av kontroll som är attraktiv för många. Andra fördelar är: Enkelt att lära sig grunderna Frihet och flexibilitet att anpassa varje handel efter behov. Klagomål till många handlares självständiga karaktär Även om känslan av kontroll lockar de flesta handlare, är det slumpmässan av framgång som slår in även den mest slående individen. Det är allmänt accepterat att de allra flesta självstyrda handlare använder diskretionära tekniker och att mer än 90 av dem misslyckas. Många tror att det är på grund av dålig penninghantering. Och medan det är sant, är dålig penninghantering ofta en biprodukt av falska förväntningar när det gäller lätthet och snabbhet för att uppnå en konsekvent framgång. Med positiva och kanske naiva förväntningar, förvirrar den nya handlaren lätt att vinna affärer med skicklighet och förlorar handel med otur. Värre, sannolikhetslagen kan sammanfoga att måla en extremt vilseledande bild. Related ArticlesCompound Probability DEFINITION of Compound Probability En matematisk term som hänför sig till sannolikheten för två oberoende händelser som uppstår. Sammansatt sannolikhet är lika med sannolikheten för den första händelsen multiplicerad med sannolikheten för den andra händelsen. Sammansatta sannolikheter används av försäkringsgarantier för att bedöma risker och tilldela premier till olika försäkringsprodukter. BREAKNING NED Sammanslagbar sannolikhet Det mest grundläggande exemplet på sammansatt sannolikhet vänder två gånger om ett mynt. Om sannolikheten att få huvuden är 50 (.50), blir chansen att få huvuden två gånger i rad (.50 X .50) eller .25 (25). När det gäller försäkringar kan försäkringsgivare kanske vilja veta, till exempel, om båda äktenskapsdeltagarna når 75 år, med tanke på deras oberoende sannolikheter. Eller kan försäkringsgivaren vilja veta oddsen att två stora orkaner träffade en viss geografisk region inom en viss tidsram. Resultatet av deras matte kommer att avgöra hur mycket som ska debiteras för att försäkra personer eller egendom. Simple High Probability Trading Anställd okt 2011 Status: Medlem 412 Inlägg Som titeln antyder är denna tråd dedikerad till en enkel hög sannolikhetsstrategi som jag har använt för många år. Det har utvecklats under åren, eftersom jag har lärt mig olika saker från olika handlare och gått igenom cykeln för att lägga till och ta bort indikatorer för bekräftelse och den varma känslan av att komma in i en handel att veta eller tänka snarare bara för att en indikator säger att komma in i en handel måste det vara en vinnare. Har jag eliminerat alla indikatorerna Nej, men jag har betydligt mindre än vad jag haft på mina diagram på ett eller annat ställe. Mina diagram i dag är ganska mycket bära med bara ett glidande medelvärde och en cykelindikator för att filtrera bort några av de lägre sannolikhetsinställningarna. Nu är det viktigt att komma ihåg att inget av det jag ska visa dig är ny eller magisk eller kollettsäker. Men med viss övning, tålamod och disciplin kommer du att upptäcka att detta system handlar om det enklaste att handla, det mest raka framåt att lära dig och ger dig en hög vinnande procentandel. Alla dessa är faktorer som jag tror att detaljhandeln måste bli framgång på denna marknad. I slutändan ska jag visa dig hur jag tjänar pengar på marknaderna. Innan vi börjar ska jag skissera några regler för den här tråden. Jag har inte gjort det här förut, men det verkar som om det inte är människor som skisserar regler som tråden hamnar på ämnet eller argumenten raderar. Så här är de: 1. Denna tråd är för strategin jag skisserar i denna tråd och den strategin bara. Om du efter en viss erfarenhet börjar lägga till din egen smak i systemet är du fortfarande ledig till att posta här, men låt inte tråden bli en tråd av många strategier. Den grundläggande förutsättningen bör förbli densamma som är trendhandel med spaltrader. 2. Inga argument Jag säger inte att jag vet allt om marknaderna och kanske min inställning passar inte din personlighet. Det är ok jag kan acceptera det men vänligen börja inte attackera andra affischer på den här tråden eller egentligen bara för att vi kan ha ett annat sätt att göra saker åt dig själv. 3. Låt oss ha kul och tjäna lite pengar så var snäll och posta dina affärer, diagram och frågor Så vad sägs om systemet bra för att jag inte skriver krig och fred i några enskilda inlägg och jag håller lärandeprocessen enkel och i bitar i bitar Jag kommer att skissera systemet över de kommande inläggen. Tack för att du läser och jag hoppas att du hittar lönsamhet med det här systemet som jag har. Anställd Jun 2010 Status: The Villain 2,540 Inlägg Som titeln antyder är denna tråd dedikerad till en enkel hög sannolikhetsstrategi som jag har använt i många år. Det har utvecklats under åren, eftersom jag har lärt mig olika saker från olika handlare och gått igenom cykeln för att lägga till och ta bort indikatorer för bekräftelse och den varma känslan av att komma in i en handel att veta eller tänka snarare bara för att en indikator säger att komma in i en handel måste det vara en vinnare. Har jag eliminerat alla indikatorerna Nej, men jag har betydligt mindre än vad jag har. Nexas. bra att se dig tillbaka. Jag trodde att dina andra trådar var riktigt bra. nyfiken på att se vad du har mer i din arsenal att få spricka. ju tidigare desto bättre. Anställd okt 2011 Status: Medlem 412 Inlägg Så börjar vi med diagrammen. Jag personligen älskar intervalldiagram. Dessa är diagram som bygger på pris och inte tid. Så medan med ett tidsbaserat diagram öppnar och stänger ljuset baserat på en förutbestämd tidsperiod och prisåtgärden för den tidsperioden kommer att finnas i det ett ljuset, ett intervallschema öppnas och stängs baserat på priset. Nu varför är detta viktigt Tja under speciella häftiga perioder på marknaderna kommer ett tidsbaserat diagram att skriva ut många staplar helt enkelt på grund av tidens gång. Detta kan göra ett diagram att se lite otrevligt och svårt att handla. Med intervalldiagrammen är det emellertid inte ett problem eftersom konsolideringen kan innehålla bara några få barer som motsätter sig många barer. Så trender är lättare att upptäcka och handla Om du vill ha en djupare dyka i Range Bars, ta en titt på följande länk - Investopediaarticles. erent-view. asp Så det första att förstå är att jag handlar intervalldiagram. Jag använder tidsbaserade diagram för att få ett perspektiv, men i verkligheten kan jag göra all min handel baserad på dessa diagram. Hur stor är det intervall jag hör dig, säger bra för att vara ärlig förändras detta på grund av volatiliteten på marknaderna. Men för närvarande handlar jag 8-10 områden för dagshandel och 40-50 intervall för långsiktig handel. Var kan du få intervallstänger Tja, jag gjorde en google och hittade följande som kan vara till hjälp - dailyfxforexforumg. - mt4-fxcm. html Observera att jag handlar med NinjaTrader som tillhandahåller intervallstänger som en del av deras standardutbud, även om du måste betala för dataflödet, om du självklart inte handlar med FXCM, i vilket fall tror jag att du kan få FX gratis. Så kortfattat är de diagram som jag handlar med spaltstänger och när vi fortsätter in i den här tråden ser du bara varför jag älskar dem så mycket. Spaltfältet mäter ett bestämt utbud av prisrörelser eller antal branscher och när det intervallet eller branschen är uppfyllt trycker du på stapeln. En renko-bar gör detsamma förutom att intervallet måste vara helt i en riktning för stapeln att skriva ut. Så med en 10 tick renko-bar måste intervallet vara helt eller helt ned för att det ska skrivas ut. Ex: A 10 tick-område eller handelsfält kan öppnas på 100,00 och ha 5 fästingar upp till 100,05 och 5 fästingar ner till 99,95 och baren skulle skriva ut. En 10 tick renko bar skulle behöva ha 10 fästingar upp till 100,10 eller 10 fästingar ner till 99,90 innan den skulle skriva ut. Du borde gå på vägen för att lära sig forex seminarier på high end resorts och hotell - mycket tydlig och kortfattad. Tack Wow massor av inlägg ser jag att alla verkar hjälpa varandra, vilket är exakt som det borde vara. OK så på nästa del av systemet. Indikatorerna. Jag har spelat med några olika saker men som jag sa enkelhet vinner alltid. Jag tycker att jag kan se marknaden bäst och ta de bästa inställningarna när jag inte distraheras av massor av linjer så jag kommer alltid tillbaka till ett glidande medelvärde och det är 100 EMA. Regeln för detta är enkel. Om marknaden ligger över den linje jag letar efter köper och om det är den under den linje jag letar efter säljer. Förutom det glidande medelvärdet använder jag en cykelindikator för att stoppa mig i dåliga affärer och det är CCI. Jag använder 7 period CCI men jag använder inte den som du skulle kunna föreställa dig. Som motsats till att använda den som en indikeringsindikator använder jag den som ett filter. Så jag lät det berätta för mig när jag inte skulle komma in i en handel. Reglerna är enkla när jag får min inloggningssignal (för att bli täckt senare) för länge måste CCI vara över -50 och för korta måste CCI understiga 50. Motivationen för detta är enkelt. Vi försöker rita trenderna men vill bara vara involverade när trenden är igång och inte under retracement. Så vi använder CCI för att indikera för oss när en cykel slutar (retracement cykeln) och den nya cykeln börjar. Så att sammanfatta. 100 EMA 7 Period CC I För Långa Pris över 100 EMA-amp CCI över -50 på ingångssignalen bifogad bild (klicka för att förstora)

No comments:

Post a Comment